GTA Vice City نام نسخه چهارم از سری محبوب کمپامی راکستار است که در پس از موفقیتهای نسخه سوم آن در سال 2001 توسط کمپانی قدرتمند Rockstar روانه بازار شد . این نسخه از سرقت بزرگ اتومبیل داستان نسخه قبلی جی تی ای را ادامه میدهد و کاراکتر اصلی آن همانند جی تی ای 3 است که اینبار پا به شهر وای سیتی گذاشته است و با استقرار در هتلی نزدیک سواحل دریا آشنایی با کاراکترهای مختلف را شروع میکند و رفته رفته با دیدار برادرش درگیر گروه های مختلف میشود

در بازی GTA Vice City میتوانید از قایقهای مختلف برای عبور و مرور در دیاچه استفاده نمایید و ماموریتهای مختلف را توسط آن به پایان برسانید . از دیگر ویژگیهای جی تی ای وایس سیتی میتوان به قابلیت سوار شدن هلیکوپتر اشاره کرد که در زمان انتشار فاکتوری بسیار جذاب و مهم به حساب می آمد و توانست جذابیت را دوچندان نماید .

بازی جی تی ای وای سیتی با اینکه از لحاظ پهناوری محیط بازی کوچکتر از جی تی ای ۳ به نظر میرسد اما وسایل نقلیه و ماموریتهای متنوع تری را نسبت به GTA III درون خود جای داده است و امکان تردد در محیط هتل و برخی دیگر از مکانها درون آن وجود دارد که در جی تی ای ۳ شاهد آن نبودیم . بازی GTA Vice City را میتوان نسخه تکمیلی و جذاب تر بازی سرقت بزرگ اتومبیل ۳ دانست که به زیبایی طراحی شده است و با اضافه کردن امکانات مختلف به سری جی تی ای, از نسخه های محبوب و برجسته سرقت بزرگ اتومبیل به حساب می آید .

 سیستم مورد نیاز

Windows 98/ME/2000/XP OS

Pentium 3 @ 800 MHz CPU

128MB RAM

32MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers GPU

2.2GB Free HDD


دانلود بازی با حجم فوق فشرده 241 مگابایت

دانلود بازی

منبع:irmodgames.ir